Bedrijfscatering

De psychologie van bedrijfscatering

U weet dat uw bedrijfsevent staat of valt met goede catering. In uw bedrijfsevent spelen verschillende principes rondom het opbouwen van relaties een grote rol. Cateringgroep verwerkt deze principes in haar bedrijfscatering.

Allereerst het principe van wederkerigheid. U verwent uw gasten met verrassend, gezond en mooi voedsel, zodat de gasten zich verplicht voelt u iets terug te geven. U bouwt credit op bij uw gasten, werknemers of andere bedrijven door een goede catering aan te bieden.

Sympathie

Het tweede principe heet sympathie. “People say yes to those they know and like. [There is] one simple thing we can do to significantly increase the extent to which people like and want to collaborate with us: to uncover and unsurface similarities that truly exist between us and the people we’re dealing with. People like those who are like them.” – Robert Cialdini. Het aanbieden van een maaltijd die u en uw gasten als aantrekkelijk of gedurfd zien, creëert onmiddellijk een ‘wij’ gevoel of sympathie. U en ook zij genieten van deze speciale dis.

Het creëren van een smaakvolle beleving is exact het kenmerk van Catering groep. Wij hebben een opvallende persoonlijke en open benadering naar u als opdrachtgever. Via empathisch vermogen en creatief denken brengen wij uw klanten in kaart en kunnen zo een smaaksensatie samenstellen voor de specifieke doelgroep. Smaakconcepten van exotisch of gedurfd karakter implementeren wij met grote vaardigheid en veel plezier in uw cateringopdracht na overleg met u.

Schaarste

Een derde principe is het principe van schaarste. Uw bedrijfsevent wordt een unieke event die men niet mag missen omdat men anders ‘iets’ mist. Door ons in te schakelen wordt er straks gevochten om uitnodigingen voor uw bedrijfsevent. Wij kunnen daarbij uw bedrijfsboodschap congruent maken met het voedingsaanbod zodat het uw leiderschap en betrouwbaarheid benadrukt.

Lees tip:  Korting bij New York Pizza: hoe kom je erachter wat er beschikbaar is?

Catering Groep heeft kennis van mensen, voeding, en relaties opbouwen tijdens events en de verbindende strategische functie die catering kan hebben.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *